Znalci i ljubitelji Alfe znaju reći kako svaka Alfa ide kao da ima nekoliko KS više, no da takva izjava ima i smisla pobrinuo se Danijel te svojoj Giulietti podigao snagu za punih 35KS.

U osnovnoj izvedbi naš testni primjerak pokretan je 1,7 litrenim turbo benzincem snage 235KS i velikih 300Nm okretnog momenta koji ovaj automobil lansiraju s mjesta do 100 ispod 7 sekundi i do maksimalne brzine od preko 240km/h. Kako smo rekli, Danijelu ni to nije bilo dovoljno te je ova ljepotica dobila nekoliko steroida kvalitetnim remapom u Citius chip tuning kući i razvija okruglih 270KS. Auto je prodisao, i o samom ubrzanju, među ubrzanjima ili bilo čemu vezanome za brzinu bespotrebno je trošiti riječi jer ovaj automobil naprosto grize cestu ispred sebe i oduševljava nas više nego Golf VII GTI Performance, a na granici smo da i pružimo malu prednost Alfi u odnosu na Megane RS265.

Što je razlog tolikog oduševljenja? Pa Danijel, osim što je vozilo remapirao, stavio prednji strut bar, short shifter i Novitecove gewinde (ovjes na navoj) u kombinaciji s originalnom Alfinom električnom blokadom diferencijala Q2 dobili smo rasnog trkača koji se i na cesti, ali i na stazi ponaša uvjerljivije od konkurencije. Ok, Danijel je stavio i 19“ gume (Bridgestone Potenza) dimenzije 235/35 , sa OZ Ultraleggera naplatcima koji osim što stvarno dobro stoje ovoj ljepotici imaju i svoju svrhu u smislu voznih osobina. Sjetimo se samo i DNA izbornika koji omogućuje dodatne mogućnosti podešavanja gasa i volana odnosno same dinamičnosti vozila. Podvozje je kvalitetno, tu su i snažne kočnice koje odlično zaustavljaju automobil iako je dodatno pojačan, dakle već u originalu kočnice podržavaju veće apetite jer očito u Alfi znaju da Alfa virus rijetko koga ostavlja ravnodušnim i da samo vozilo neće modificirati prema svojim potrebama, čak, bolje je to nazvati vlastitim željama.

Originalni usis zamijenjen je BMC CDA air boxom i prednja desna maglenka ustupila je mjesto usisu hladnog zraka za spomenutu kutiju. Prijenosni omjeri su precizni, a spomenutom ugradnjom short shiftera pravilno odjmereni i skraćeni. Kod brže vožnje autocestom smanjena je buka ali i potrošnja, čime ova jurilica tvori odličan „paket“ i za duža putovanja. Za odličan zvuk iz ispuha Danijel je izabrao kompletan Ragazzon de-cat koji je melem za uši vozača ali i prolaznika.

Unutar samog interijera osim zamjene volana sa Toorinim od brušene kože većih zahvata nije bilo, a kako kaže i sam Danijel jednostavno ne zna što bi još mogao u interijeru mijenjati s obzirom da je sve stvarno kvalitetno i ergonomično napravljeno. Od muzičkih kompontenti zvuk je dodatno pojačan kickerom solobaric 40cm preko JBL monoblock pojačala koji su svoje mjesto našli u prtljažniku. Kako je Danijel prvi vlasnik cjelokupna povijest automobila je poznata, prešao je 45 000km i ne bi vjerovali bez kvarova. Dakle i Alfa može biti dobar i kvalitetan automobil kada je vozi dobar vlasnik. Danijelu želimo puno sretnih kilometara u ovoj rasnoj talijanskoj ljepotici.

Prerade

Motor: 1.7 T – 270 KS, >300Nm

  • Citius chip tuning remap
  • BMC CDA usis
  • Ragazzon ispuh bez katalizatora
  • OEM Q2 diferencijal s elektroničkom blokadom
  • Short shifter

Ovjes:

  • OZ Ultraleggera naplatci 8,5×19 235/35R19
  • Novitec gewinde
  • Prednji strut bar

Interijer:

  • Toora alcantara duboki volan
  • Solobaric kicker
  • JBL monoblock pojačalo

Eksterijer:

  • Plavo lakirani naplatci
  • Usis zraka kroz desnu maglenku
  • Maknuti nosači tablica