Opelov kompakt u coupe izvedbi na tržištu se pojavio kao dostojna zamjena za Calibru. Model koji je devedesetih bio čežnja mnogih. Bertoneov studio odradio je majstorski svoj posao te kompaktnog Nijemca upakirao u privlačno coupeovsko pakiranje. Gledano s boka, Astra Bertone zaista podsjeća na Calibru, dok će sprijeda ili straga samo oni iskusniji uočiti razliku. Po pitanju interijera većih razlika u odnosu na kompaktnu izvedbu za široke mase nema.

Nikola je dugogodišnji ponosni vlasnik jednog takvog primjerka atraktivne Bertonke, kojoj je udahnuo i dašak svoje kreativnosti. Bertonka je slagana s ciljem da što više ostane u serijskom izdanju, odnosno OEM+ varijanti, pa je tako na prednji front zasjeo OPC2 branik i OPC2 farovi, a straga su postavljene Depo smoked lampe. Boja je njemačke proizvodnje, ne iz  Rüsselsheima već Ingolstadta. Pogađate o čemu je i riječ? Bijela boja koju najčešće viđamo na Audijevim S modelima zaista pristaje i Opelu. Da ne bude sve tako bijelo pobrinuo se, a tko drugi nego Nikola.

Felge su završile u zelenoj boji kao i retrovizori, dok je krov u već viđenoj varijaciji crne boje. Ovjes je modificiran Apexovim oprugama (60/40), dok je samo srce ostalo serijsko, pokretano 1.8 16 ventilcem. Kako bi motor što lakše „disao“ postavljen je Cold Air Intake K&N Apollo, te stražnji protočni lonac.

U interijeru je sve mijenjano! Šalu na stranu, Astra je u osnovi došla sa interijerom u kombinaciji krem i smeđe boje što se Nikoli nije sviđalo, pa je tako našao kompletnu unutrašnjost iz Astre Coupe Turbo (crna koža, bijeli satovi i sl.) i naravno ugradio u svoju ljubimicu. S obzirom da se radilo po interijeru bila je šteta propustiti priliku poboljšati i ozvučenje, pa je tako Nikola ugradio Sonyevo ozvučenje sprijeda i straga; subwoofer i pojačalo JBL-a, dok je HU također Sonyev ali povezan na tablet.

Kaže Nikola kako je sve navedeno samo dio svega što je dosad napravljeno i onoga što će biti…pa nam ne preostaje ništa drugo osim poželjeti puno sretnih kilometara i nestrpljivo čekati finalni proizvod.

PRERADE:


Motor: 1.8 16V

  • Cold Air Intake K&N Apollo
  • Protočni stražnji lonac

Ovjes:

  • Apex opruge (-60 mm sprijeda, -40 mm straga)

Interijer:

  • Astra Coupe Turbo unutrašnjost, komplet sa crnom kožom i bijelim satovima
  • Sony zvučnici
  • JBL subwoofer
  • JBL pojačalo
  • Sony autoradio

Eksterijer:

  • Automobil lakiran u Audi bijelu boju
  • Krov lakiran u crno
  • Naplatci lakirani u zelenu boju
  • Retrovizori lakirani u zelenu boju
  • Zelene kočione čeljusti
  • Zeleni obruč prednjih maglenki
  • OEM OPC2 branik
  • OEM OPC2 prednja svjetla
  • Depo smoked stražnja svijetla