Grupa PSA povećala prodaju u Europi za 7,4 %, u odnosu na 1. polugodište 2015, s 1 056 000 jedinica.

Prodaja marke Peugeot povećala se za 7.9% na 601 000 jedinica, posebice zahvaljujući modelima Peugeot 2008 (+ 16% i 99 900 prodanih vozila) i Partner (+ 8% i 62 800 prodanih vozila), koji zauzimaju 2. mjesto u svojim segmentima u Europi. Peugeot 208 i 308 nastavljaju svoj rast: 208 (+15% i 157 800 prodanih vozila) i 308 (+10 % i 119 200 prodanih vozila). Prodajni rezultati Marke posebice su impresivni u Italiji (+17.4%), Španjolskoj (+12.5%) i u Nizozemskoj (+8.8%). Ove odlične performanse bit će podržane u drugom polugodištu s nekoliko novih proizvoda: novi SUV Peugeot 2008 i 3008, te novi Peugeot Traveller i Expert.

S 414 000 jedinica, Citroën je zabilježio rekordnu razinu prodaje u proteklih 5 godina, s rastom od 7.2%. Ta dinamika ostvarena je zahvaljujući modelu C4 Picasso, lideru među monovolumenima u Europi, ali također i modelima C4 Cactus i C1, koji su zabilježili porast prodaje. Na tržištu lakih gospodarskih vozila, Berlingo također potvrđuje svoj uspjeh kao lider u svom segmentu. Solidne performanse omogućile su Marki ostvarivanje prednosti na najvećim tržištima (Velika Britanija, Španjolska i Njemačka). Taj zamah će se ubrzati u drugom polugodištu, zahvaljujući dolasku novih modela: novi C4 Picasso, novi Jumpy, SpaceTourer i novi C3, koji će najesen zamijeniti najprodavaniji model Marke.

Prodaja marke DS s 40,900 jedinica povećala se za 0.7%. S lansiranjima Novih DS 3 i DS 3 Cabrio, DS raspolaže s potpuno novom obnovljenom gamom. Za istaknuti je prodajni uspjeh DS 4 i DS 4 Crossback, kao i snažan sposobnost zavođenja modela DS 4 Crossback, koji predstavlja 28% prodaje ova dva premium kompakta. Marka nastavlja s širenjem svoje prodajne mreže koja, krajem lipnja 2016., uključuje 21 DS Store i 86 DS Salon u Europi

Maxime Picat, generalni direktor marke Peugeot: “Peugeot je ove godine lansirao svjetsku ofenzivu na tržištu SUV vozila s pet novih vozila. Obnova modela Peugeot 2008 i 3008 dolaze u trenutku kada su već pozicionirani na prijestolju u svojim segmentima na europskom tržištu. Ova ponuda će biti završena u Kini s velikom evolucijom trenutnog 3008, koji će biti upotpunjen s dva jedinstvena SUV vozila u mjesecima koji dolaze. Ova ofanziva će ubrzati rast naše svjetske prodaja, koja se u prvom polugodištu povećala za 0,5 %.”

Linda Jackson, generalna direktorica marke Citroën: “Citroën je ostao na dobrom putu konsolidirajući svoju svjetsku prodaja u prvom polugodištu na preko 600 000 jedinica. Održavajući cijene na vrlo zadovoljavajućoj razini, dosegli smo rekordnu razinu prodaje u Europi u posljednjih 5 godina, osvojili teren u Latinskoj Americi i premašili ciljeve za C3-XR SUV u Kini. Ove performanse temelje se na našoj proizvodnoj ofenzivi, koja će se ubrzati u drugom polugodištu, prije svega jer dolazi Novi C4 Picasso, europski lider među monovolumenima, ali također i s Novi C3, koji će zamijeniti naš najprodavaniji model.”

Yves Bonnefont, generalni direktor marke DS: “S lansiranjem novog DS 3, gama DS je u potpunosti obnovljena u manje od 12 mjeseci, što je u skladu sa strategijom lansiranja Marke. Marka je početkom godine otkrila DS E‑Tense. Ovaj jedinstveni automobil pokreće električni pogonski sklop visokih performansi, utjelovljuje budućnost Marke i daje uvid kako će izgledati naši budući modeli. Prodajna mreža posvećena marki DS također se razvija s 234 prodajnih mjesta u svijetu. Kako bi sve saznali o posvećenoj prodajnoj mreži  koja kupcima nudi jedinstveno i personalizirano iskustvo, posjetite nas na Salonu Automobila u Parizu.”