Vedranova ljubav oduvijek su bili automobili, pa je kupnjom Clia tu ljubav odlučio iskazati na najbolji mogući način samom automobilu. Budući da je imao svoju viziju kako bi Clio trebao izgledati krenuo je linijom manjeg otpora po pitanju prerada. Prvo je tako zatamnio stražnje staklene površine, na prednjem braniku skinuti su plastični umetci te je postavljena mrežica kako bi automobil agresivnije izgledao.

BRS_4159

Odmah nakon toga stavljene su 16 colne felge na nižem profilu guma i standardni ovjes zamijenjen ovjesom na navoj, popularnim gewindama. Kako svi stajleri teže tome da auto bude što niži, Vedran je dodatno poradio na tome, te je vozilo po slobodnoj procjeni na nepuna 3-4cm od poda.

BRS_4172

Da se priča oko prerada zaokruži postavljen je ispuh od inoksa i to od katalizatora do stražnjeg lonca. Sva rasvjetna tijela zamijenjena su LEDicama, postavljene neonke ispod volana i suvozačevog sjedala, te u prednje farove ugrađen bi-xenon sa lećom.

BRS_4147

Vedran se niti tu nije zaustavio te je želio još više podariti atraktivnosti svom automobilu, pa je obojao retrovizora, felge i znakove u orange race boju. Nakon toga na red je došao i interijer gdje je najviše promjena doživjelo ozvučenje u vidu promjene prednjih i stražnjih sistema, ugradnje pojačala i bass kutije u prtljažniku. Automobil se kao takav koristi svaki dan te naravno obilazi i razne evente. Nemoguće ga je ne primijetiti na cesti. Vedranu čestitamo na trudu i želimo mu puno sretnih kilometara u najdražem Cliu.

PRERADE


Ovjes:

  • Tomason 16” naplatci
  • Gewinde

Interijer:

  • LED osvjetljenje interijera
  • Neon ispod volana i suvozačevog sjedala
  • Zamijenjeni prednji i stražnji zvučnici
  • Pojačalo
  • Bass kutija u prtljažniku

Eksterijer:

  • Mrežica umjesto plastičnih umetaka na braniku
  • Bi-xenon farovi
  • Retrovizori u race orange boji
  • Naplatci u race orange boji
  • Znakovi u race orange boji
  • Crveno obojane kočione čeljusti
  • Zatamnjena stražnja stakla