Predstavljamo Vam, na prvi pogled, skoro pa običnu „šesticu“ Golfa. No, kako to obično biva, svoje čari otkriva tek na drugi ili čak treći pogled. Silvio kada je kupio auto uopće nije ni razmišljao o preinakama, no čovjeka lako ponese strast pa ih se nakraju podosta naredalo na autu. Ovaj tekst će tako biti odličan vodič za sve one koje požele od svog automobila napraviti malo uzbudljiviji i puno ljepši auto, a i za one koje imaju problema sa prebrzom i samim time nesigurnom vožnjom – jer čim stavite gewinde tj. „štelajuće amortizere“ i spustite auto na visinu na kojoj zaboravite penjanje na „rinzol“ i na kojoj svaki ležeći predstavlja izazov, shvatite koliko zapravo vremena više imate da gledate djevojke u ljetnim haljinama okolo sebe, a i da vas one primijete s obzirom da ne proletite nego prođete pored stružući sa stilom (ne Fiat Stilom, ali da nebi bilo da diskriminiramo, taj auto se da isto super složiti).

DSC_0640 (Large)

Da se razumijemo, Silvio još nije dovoljno muški spustio auto, no ide lagano prema tome s obzirom da mu je ovo prvi niži auto pa je poželjno naviknuti se na rutinu izbjegavanja rupa po cesti i štopanja prometa pred ležećima. „No, dosta o meni, pričajmo malo o mom autu“, kaže Silvio i otvara haubu, a pod njom imamo što za vidjeti. Punih 105 KS iz bijesne 1.6 TDI mašine. Odličan odabir za mlade vozače i ljude koji mjesečno rade popriličnu kilometražu kao i Silvio. Što se mašine tiče, na njoj nema nikakvih preinaka, no ovisno o raspoloženju i financijama možda se stavi druga mapa i veći intercooler.

DSC_0649 (Large)

Završavamo sa motornim prostorom, i prebacujemo se na prednji kraj, gdje se ima što za vidjeti. Za početak, tablica je maknuta radi čišćeg izgleda, i stavljen je crni VW znak kako bi se uklopio sa ostatkom maske, svjetla su serijska za Trendline opremu, no u planu su Xenon orginalni farovi sa crnom unutrašnjošću i kapicama, bez ledica, s obzirom kako branik ima (trenutno blindirane) otvore za perače farova.

DSC_0651 (Large)

Straga (najčešći pogled na taj auto) su GTI štopovi sa ledicama, GTI lip spojlera tj. popularna šilterica i dupli nastavak na serijskom auspuhu. Najuočljiviji detalj na samome autu, i prva stvar koja je promijenjena u odnosu na serijski su naravno felge. 18 cola, 9 jota, Audi felge, sa 225/45R18 gumama – standardne GTI dimenzije. Dotične gume u kombinaciji sa felgama daju poseban štih samome autu, i mrvicu drugačiji izgled koji ga odlično ističe iz gomile.

DSC_0643 (Large)

Dodatno, same gume su odlično doprinijele voznim karakteristikama tako da auto bolje drži cestu i bolje koči, a da se nije izgubilo na udobnosti. Ta rečenica je naravno vrijedila dok je na autu bio serijskom ovjesu. No, kako je cijela poanta da se auto „prebije u mrtvi patos“, tako su kupljene FK gewinde, i auto je „čučnuo“. Dovoljno da se maličke na autobusnim stanicama okreću i vrište za jednim „Golfom“. No, kako smo spomenuli na početku,  i što se vidi na slikama, automobil mora još čučnuti, taman da prednji kotači sa gumom uđu pod blatobran. No, sa ovim gumama će to biti problem, tako da će se blatobrani vjerojatno dati na izvlačenje, i staviti će se 215 guma naprijed. Sve u svemu, odličan početak, te Silviu cijela redakcija želi još puno spuštenih kilometara sa smiješkom na licu.

PRERADE:


Ovjes:

  • 18×9 OEM Audi naplatci s 225/45 R18 gumama
  • FK gewinde (- 50 mm)

Interijer:

  • LED rasvjeta unutrašnjosti
  • RNS 510 look headunit

Eksterijer:

  • Sprijeda crni VW znak
  • GTI LED look stražnja svjetla
  • GTI lip spojlera
  • Dupli nastavak auspuha